Image
27/11/2018

De Efteling heeft nu ook een Escape Room


Je papier met hopen laten opstapelen zodat je Bolle Gijs zijn catchphrase bijna tot in een oneindige loop kan laten afspelen. Het sprookjesbos eigenlijk al uit je broekzak kennen, maar toch iedere keer opnieuw opzettelijk verdwalen om toch de illusie te creëren dat je hier niet bijna wekelijks te vinden bent. Of misschien toch nog net even een bezoekje brengen aan de carnavalsattractie, zo dat dat irritante deuntje weer voor de rest van je leven in je hoofd zit. Als je nu niet instantly aan de Efteling denkt, dan heb je veel gemist in je jeugdjaren. 

Het feeërieke pretpark heeft veel te bieden. Zowel voor groot als klein, zijn er tientallen attracties met hun eigen magische vibe. Maar om de verleiding nog groter te maken, toverde De Efteling de gloednieuwe attractie ‘Symbolica’ om tot een escape room. Dat doen ze trouwens niet zomaar. Het draait vooral om een YouTube-serie voor het Efteling-kanaal, waarin verschillende YouTubers strijden om hun familieleden te bevrijden. De attractie is nog niet open voor bezoekers, maar wij kunnen bijna met zekerheid zeggen dat dit binnenkort wel het geval zal zijn. 

(Foto: De Efteling)
 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jongeren weten wat sparen is (maar hebben verder weinig financiële kennis)

In opdracht van Argenta ondervroeg onderzoeksbureau iVOX Belgische jongeren tussen 15 en 24 jaar over [...]

25/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

Droom voor shopaholics: studeren op de Meir

Karel de Grote Hogeschool en projectontwikkelaar Meir Corner bouwen een nieuwe campus op de voormalige [...]

19/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84