Image
18/06/2019

FestivAldi: Aldi kleurt de festivalzomer met eigen T-shirtlijn


Golden Power... Onze beste vriend tijdens de examenweken. Olé... de koek die de prijs van een Leo in twee bijt. Samen met River (Cola) en Buval (bier) zijn ze de paradepaardjes van 'den Aldi', en daar speelt de winkelketen nu mooi op in. Speciaal voor deze zomer worden de logo's op een T-shirt geplakt, die ongetwijfeld hoge ogen zullen scoren op de festivalweides. Verkrijgbaar vanaf zaterdag voor net geen vijf euro per stuk.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wat te doen na een studie, vijf ideeën

Ben jij binnenkort klaar met je studie en wil je graag aan de slag met werken of weet je nog helemaal [...]

31/01/2023

UGent streeft naar 3 universiteitsclusters

UGent werkt aan een langetermijnplan waarbij de huidige faculteiten ondergebracht worden in drie universiteitsclusters. [...]

26/01/2023

'Caroline Pauwels Academy of Critical Thinking' opgericht

VUB-rector Jan Danckaert heeft de oprichting van PACT aangekondigd, de Caroline Pauwels Academy of Critical [...]

25/01/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84