Image
18/06/2019

FestivAldi: Aldi kleurt de festivalzomer met eigen T-shirtlijn


Golden Power... Onze beste vriend tijdens de examenweken. Olé... de koek die de prijs van een Leo in twee bijt. Samen met River (Cola) en Buval (bier) zijn ze de paradepaardjes van 'den Aldi', en daar speelt de winkelketen nu mooi op in. Speciaal voor deze zomer worden de logo's op een T-shirt geplakt, die ongetwijfeld hoge ogen zullen scoren op de festivalweides. Verkrijgbaar vanaf zaterdag voor net geen vijf euro per stuk.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Odisee wil studenten aan het lezen krijgen

Hogeschool Odisee rolt een actieplan uit om studenten weer meer aan het lezen te krijgen. Uit internationaal [...]

07/04/2022

UGent opent eigen coworkingspace voor student-ondernemers

DO!, het centrum voor (student-)ondernemerschap van de UGent, heeft een gloednieuwe coworkingspace geopend [...]

06/04/2022

Giant-sausrecept van Quick voor meer dan 30.000 dollar verkocht als NFT

Tijdens een online veiling had een fan van Quick 31.140 dollar (dat is 27.755 euro) over om een uniek [...]

05/04/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84