Image
18/06/2019

FestivAldi: Aldi kleurt de festivalzomer met eigen T-shirtlijn


Golden Power... Onze beste vriend tijdens de examenweken. Olé... de koek die de prijs van een Leo in twee bijt. Samen met River (Cola) en Buval (bier) zijn ze de paradepaardjes van 'den Aldi', en daar speelt de winkelketen nu mooi op in. Speciaal voor deze zomer worden de logo's op een T-shirt geplakt, die ongetwijfeld hoge ogen zullen scoren op de festivalweides. Verkrijgbaar vanaf zaterdag voor net geen vijf euro per stuk.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Disney waarschuwt voor aanstootgevende content in The Muppet Show

Disney heeft een waarschuwingslabel geplaatst op het begin van The Muppet Show. Enkele delen van het [...]

23/02/2021

Gwyneth Paltrow beweert trendsetter te zijn van mondmaskers

De Amerikaanse actrice Gwyneth Paltrow ontvangt veel kritiek nadat ze beweerde een trend te hebben gestart [...]

23/02/2021

Facebook lanceert nieuw studentenplatform

Back to basics bij Mark Zuckerberg: Facebook Campus is een platform volledig gewijd aan studenten. Dat [...]

22/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84