Image
18/06/2019

FestivAldi: Aldi kleurt de festivalzomer met eigen T-shirtlijn


Golden Power... Onze beste vriend tijdens de examenweken. Olé... de koek die de prijs van een Leo in twee bijt. Samen met River (Cola) en Buval (bier) zijn ze de paradepaardjes van 'den Aldi', en daar speelt de winkelketen nu mooi op in. Speciaal voor deze zomer worden de logo's op een T-shirt geplakt, die ongetwijfeld hoge ogen zullen scoren op de festivalweides. Verkrijgbaar vanaf zaterdag voor net geen vijf euro per stuk.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Leuven opnieuw uitgeroepen tot veggiehoofdstad

Vorige maand is de stad Leuven voor de derde keer op rij uitgeroepen tot de veggiehoofdstad van België. [...]

08/05/2024

X overweegt gebruikerskosten

X, het voormalige Twitter, overweegt nieuwe gebruikers een tijdelijke vergoeding te laten betalen om [...]

08/05/2024

VUB dient aanvraag in voor opleiding Tandheelkunde

De Vrije Universiteit Brussel heeft bij de Vlaamse overheid een aanvraag ingediend om vanaf 2025 de opleiding [...]

07/05/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84