Image
12/09/2019

Gigantische interesse voor event 'Verstoppertje in Ikea'


Meer dan 2000 kleine en grote kapoenen uit Glasgow en omstreken klikten de afgelopen weken op 'Aanwezig' bij het lokale Facebookevent 'verstoppertje spelen in Ikea', en nog eens 10.000 waren 'geïnteresseerd' om de activiteit bij te wonen. De meubelgigant was helaas geen fan van het initiatief, dus toen op 30 augustus effectief enkele bezoekers in kasten, frigo's en bedden begonnen te kruipen, legden vijf politieagenten het spel stil. "Leuk dat ze aan onze winkel denken voor zo'n activiteit, maar wij mogen dat niet toestaan met oog op de veiligheid van onze klanten en medewerkers", reageerde de Ikea-directie. Briljant idee alleszins. Waar ze de mosterd haalden? Bij ons! Vorig jaar werd in het Gentse filiaal nog een 'WK verstoppertje' georganiseerd... en in de kiem gesmoord door Ikea zelf. In 2014 lukte het wél. Toen kwamen maar liefst 13.000 enthousiastelingen opdagen in Ikea Wilrijk op uitnodiging van Elise De Rijck, die het idee had uitgeschreven in haar Bucketlist-boek met tal van dingen die je moet gedaan hebben voor je dertig wordt. 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jongeren weten wat sparen is (maar hebben verder weinig financiële kennis)

In opdracht van Argenta ondervroeg onderzoeksbureau iVOX Belgische jongeren tussen 15 en 24 jaar over [...]

25/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

Droom voor shopaholics: studeren op de Meir

Karel de Grote Hogeschool en projectontwikkelaar Meir Corner bouwen een nieuwe campus op de voormalige [...]

19/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84