Image
14/02/2020

Billie Eilish lost nieuw James Bond-nummer ‘No Time To Die’

Billie Eilish bracht deze nacht de titelsong van de nieuwe James Bond-film uit: “No Time To Die’. De muziek is een voorsmaakje voor de gelijknamige nieuwe James Bond-film die uitkomt in april. Met haar achttien jaar is ze de jongste artiest ooit die de titelsong van een Bond-Film verzorgt.

Fans wachtten al een tijdje op de komst van Billie Eilish’ nieuwe nummer. Zoals aangekondigd loste de zangeres deze nacht het nummer ‘No Time To Die’ , die dezelfde naam als de film kreeg. Het nummer is eerder rustig, maar er zit ook een dwingende toon in, net als het karakter van superspion 007. Een perfecte combinatie dus. De tekst van het nummer verraadt ook al een beetje welke richting de vijfentwintigste 007-film zal uitgaan. “I’ve fallen for a lie”, klinkt het, “You were never on my side. Fool me once, fool me twice, are you death or paradise? No, you’ll never see me cry. There is just no time to die.”

De nieuwste film in de reeks over superspion James Bond verschijnt pas in april. Maar om fans al wat in de juiste sfeer te brengen, bracht Billie Eilish het nummer nu al uit. Met haar achttien jaar is ze de jongste artiest ooit die een lied voor een 007-film maakte. Hiervoor voegt ze zich bij een lijst met grote namen, onder wie Shirley Bassey, Paul McCartney, Tina Turner en Gladys Knight. Haar meest recente voorgangers Adele (Skyfall-2012) en Sam Smith (Writing’s On The Wall’-2015) wonnen een Oscar voor hun bijdrage aan de Bond-films.

De Amerikaanse zangeres dropte het nummer op al haar sociale media. Ook kregen fans daar nog een extra nieuwtje. Billie Eilish zal het nummer voor het eerst live brengen op de uitreiking van de BRIT-awards op 18 februari. Ze wordt er vergezeld door haar broer Finneas, die het nummer mee schreef. 

(Sophie S.)
 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jongeren weten wat sparen is (maar hebben verder weinig financiële kennis)

In opdracht van Argenta ondervroeg onderzoeksbureau iVOX Belgische jongeren tussen 15 en 24 jaar over [...]

25/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

Droom voor shopaholics: studeren op de Meir

Karel de Grote Hogeschool en projectontwikkelaar Meir Corner bouwen een nieuwe campus op de voormalige [...]

19/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84