Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hogeschool VIVES bouwt eerste Vlaamse leefcampus

In Brugge wordt druk gebouwd aan The Crown, de eerste Vlaamse leefcampus, een initiatief van Hogeschool [...]

04/05/2022

Vrouwen brengen leven in de brouwerij

Dat enkel mannen bier drinken, is uiteraard onzin. Maar het blijft niet enkel bij drinken, vrouwen kunnen [...]

30/04/2022

KdG-studenten krijgen les van Sportpaleis-CEO

Jan Van Esbroeck, de grote baas van het Sportpaleis, gaf de aftrap van het VLAJO-initiatief ‘Ondernemers [...]

24/04/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84