Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gentse Wizard Store krijgt hoog bezoek

Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar The Wizard Store heeft alsnog de deuren geopend in Gent, [...]

19/12/2021

19-jarige Pauline mocht met Regi naar het Sportpaleis

In september startte Regi op VTM 2 samen met zijn fab four Jaap Reesema, Olivia, Camille en Lester Williams [...]

12/12/2021

Ook jij kan brainstormen over de toekomst van Europa

Op woensdag 15 december organiseren tal van partners een online brainstormavond over de toekomst van [...]

10/12/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84