Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gent krijgt er een gi-gan-tisch kotgebouw bij

Het kotleven in Gent is de max, daar twijfelen we niet aan. Het is dus niet verwonderlijk dat er ieder [...]

23/03/2019

Melita, Yentl en Audrey werken flexibel en 'they like it'

Wat doen jullie als job? Melita: Ik werk in de hospitality sector waarbij ik op verschillende evenementen [...]

22/03/2019

Reserveer gratis je GUIDO STUDENT BOX en beat the blok!

Binnenkort is het weer tijd om een voorraadje energiedrank in te slaan, je vrienden 20x per dag te taggen [...]

22/03/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84