Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student prankt McDo 51 dagen lang

McDonald's filialen hangen vol kaders en posters van random happy people. Echt waar. Je moet er [...]

07/09/2018

Journey of Sound to Paris: Bikers edition

Begin juli trokken we als trotse partner van Journey of Sound mee met honderden studenten naar Hongarije [...]

04/09/2018

HIJ IS ER: de nieuwe Guido Gids boordevol deals en info

Zowel voor wie zijn of haar eerste schuchtere stappen zet op de campus als voor doorgewinterde studenten [...]

02/09/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84