Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Strippers uit Vegas doen beste mannequin challenge ooit

Dé internethype van het moment is natuurlijk de mannequin challenge. We hoeven echt niet meer [...]

22/11/2016

Creëer je eigen bier met Brussels Beer Project

Altijd al je eigen bier willen brouwen? Brussels Beer Project geeft je die kans. Je bedenkt naam, slogan [...]

22/11/2016

Ryanair pakt uit met vliegtickets voor 5 euro

Van plan enkele dagen de natte herfst of koude winter te ontvluchten? Sla je agenda open en boek vandaag [...]

21/11/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84