Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit zijn momenteel de meest bekeken billen ter wereld

Zijn deze billen ingevet met olie en dus superblinkend, of hangt er witte verf op? Dat is de vraag die [...]

05/11/2016

Op date met DiCaprio voor 5 dollar

Leonardo DiCaprio, naast Oscarwinnend acteur al jarenlang milieuactivist, heeft zijn knappe schouders [...]

04/11/2016

Braintraining: in welke doos zit de appel?

Slechts één van onderstaande stellingen is correct...  Doos 1: de appel zit [...]

04/11/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84