Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studente op zoek naar hand na wild avondje uit

We zijn in een dronken bui allemaal wel eens onze gsm of portefeuille verloren. Niet leuk, maar Amelia [...]

11/06/2016

De slaapbar doet zijn intrede

Een dutje kan wonderen doen, vooral in drukke bloktijden als deze. In Londen vond het matrassenbedrijf [...]

11/06/2016

Gentse studentenfrituur De Gouden Saté staat te koop

Het einde van een tijdperk. Zo voelt de verkoop van frituur De Gouden Saté aan voor de Gentse [...]

11/06/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84