Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe studierichting: pizzakunde

Manchester Evening News schrijft dat Pizza Hut en Manchester Metropolitan University de handen in elkaar [...]

07/12/2015

Misnoegde studenten richten eigen universiteit op

"Onze kernfilosofie is dat als je twee jaar op rij hetzelfde doceert, dat je fout zit omdat informatica [...]

04/12/2015

Ook studenten diergeneeskunde lanceren naaktkalender voor goede doel

Voor het dertigste jaar op rij lanceren studenten diergeneeskunde uit Sydney een naaktkalender voor [...]

03/12/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84