Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Deze studie is lachen, letterlijk

Het Amerikaanse Emerson College heeft zojuist de droom van elke grapjas in vervulling laten gaan. Vanaf [...]

19/06/2015

Studente gaat undercover als escorte

Het is al lang geen taboe meer dat sommige studentes bijklussen als escorte om een centje bij te verdienen. [...]

19/06/2015

Vraagstuk voor 6-jarigen gaat viraal

Een examenvraag van een basisschool in Hong Kong is viraal gegaan omdat kinderen van zes jaar er gemiddeld [...]

18/06/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84