Image
19/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis


Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten zien vooral een grote marketingstunt waarbij wordt gebalanceerd op de grens van wat wel en niet mag. Zo is het bijvoorbeeld verboden om producten met verlies te verkopen in België. Albert Heijn kwam in het verleden al eerder in opspraak met de actie 1+2 gratis, waarvoor ze nadien een kleine boete moesten betalen.

Comment

  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider

SOCIAL



Poll

Laat jij je vaccineren tegen corona?

 Absoluut
 Ik denk het wel
 Ik twijfel
 Ik denk het niet
 Absoluut niet

Job in the picture

Tequila van Tesla is al meteen uitverkocht

Elon Musk, de man achter Tesla, heeft een tequila op de markt gebracht. Het goedje was meteen uitverkocht. [...]

07/11/2020

EYCA-jongerenpanel zoekt nieuwe leden

Het jongerenpanel van EYCA zoekt nieuwe leden, ook in Vlaanderen. Het mandaat van de het eerste panel [...]

06/11/2020

Na Uber komt nu ook Heetch naar Vlaanderen

Uber is nog maar net gelanceerd in Vlaanderen of er komt al een nieuwe taxidienst op de proppen. Vanaf [...]

06/11/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84