Image
19/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis


Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten zien vooral een grote marketingstunt waarbij wordt gebalanceerd op de grens van wat wel en niet mag. Zo is het bijvoorbeeld verboden om producten met verlies te verkopen in België. Albert Heijn kwam in het verleden al eerder in opspraak met de actie 1+2 gratis, waarvoor ze nadien een kleine boete moesten betalen.
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

VUB-student wandelt te voet naar Polen

Laatstejaarsstudent Educational Sciences Sibareshe Mayika (Simba) wandelde van Brussel naar Polen. Met [...]

22/06/2022

Groots studentendecor in 'Familie'

Fan van Familie? Hanne, Quinten, Louise, Kato en Jelle trekken de deur achter zich dicht van het huis [...]

21/06/2022

In deze jeugdherbergen kun je ook 's nachts blokken

Tot en met vrijdag 1 juli zijn studenten welkom in de lounge en eetzalen van Pulcinella in Antwerpen [...]

17/06/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84