Image
19/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis


Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten zien vooral een grote marketingstunt waarbij wordt gebalanceerd op de grens van wat wel en niet mag. Zo is het bijvoorbeeld verboden om producten met verlies te verkopen in België. Albert Heijn kwam in het verleden al eerder in opspraak met de actie 1+2 gratis, waarvoor ze nadien een kleine boete moesten betalen.
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Een jaar Bitcoin mining en gebruiken verbruikt meer energie dan heel België

De Universiteit van Cambridge ontwikkelde de Cambridge Bitcoin Electricity Consumption Index, een tracker [...]

25/04/2021

De Vegetarische Slager nu ook te koop in China

De Boulettes Very Chouettes, Poulettekes en het Gehackt van de Vegetarische Slager zijn op weg om ook [...]

24/04/2021

Deformup: wanneer recyclage leidt tot decoratie-ideeën

Soms wachten studenten niet tot ze klaar zijn met hun studies om zich in het ondernemerschap te storten. [...]

24/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84