Image
19/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis


Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten zien vooral een grote marketingstunt waarbij wordt gebalanceerd op de grens van wat wel en niet mag. Zo is het bijvoorbeeld verboden om producten met verlies te verkopen in België. Albert Heijn kwam in het verleden al eerder in opspraak met de actie 1+2 gratis, waarvoor ze nadien een kleine boete moesten betalen.
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Deze hilarische mondmaskers moet je gezien hebben

Jedidja Tack uit Oudenaarde maakt van de nood een deugd. Ze richtte Mondgrapjes op, een site waarop ze [...]

07/08/2020

Eerste kattencafé van Limburg opent binnenkort de deuren

In Genkt wordt deze maand het eerste kattencafé van Limburg geopend. MAU is er niet enkel voor [...]

04/08/2020

Gratis treintickets laten nog enkele weken op zich wachten

Het is nog even wachten op de beloofde gratis treinritten. NMBS stelt het initiatief uit tot september. [...]

01/08/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84