Image
19/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis


Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten zien vooral een grote marketingstunt waarbij wordt gebalanceerd op de grens van wat wel en niet mag. Zo is het bijvoorbeeld verboden om producten met verlies te verkopen in België. Albert Heijn kwam in het verleden al eerder in opspraak met de actie 1+2 gratis, waarvoor ze nadien een kleine boete moesten betalen.
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Qmusic deelt eerste namen van ‘De Foute Party’

Op vrijdag 28 juni mag je je gekste outfit aantrekken, want dan gaat ‘De Foute Party’ door [...]

19/05/2024

Nieuw-Zeeland verbiedt wegwerp e-sigaretten

In Nieuw-Zeeland wil de regering het gebruik van tabak en e-sigaretten bij jongeren zo veel mogelijk [...]

15/05/2024

Meer buitenlandse studenten blijven in België om te werken

Buitenlandse studenten blijven na het afronden van hun studies vaker in België. Dat zegt Nicole de Moor, [...]

14/05/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84