Image
18/05/2022

Odisee ontwerpt emoji-studiekeuzetest

De studiekeuzetest van Odisee werd gelanceerd om 17-jarigen een makkelijke en leuke tool aan te bieden om hen te laten nadenken over hun studiekeuze voor het hoger onderwijs.


Met succes: meer dan 3700 geïnteresseerden legden hem af, waaronder meer dan 2000 laatstejaars secundair onderwijs. "De reden is allicht dat de test snel vooruitgaat en ook gewoon fun is," legt Inge De Schuyter uit, studieadviseur en medeontwerper van de test. "Maar vergis je niet: er schuilen vele uren samenstelwerk achter, in overleg met onze opleidingen en Tree Company en Wieni, die indertijd ook de VRT-stemtest ontwierpen."


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Radiozender MNM opent opnieuw haar deuren voor jong talent

Sinds de krokusvakantie is Student Late Night opnieuw van start gegaan op MNM, wat betekent dat mediastudenten [...]

18/02/2024

Textielontwerpster Nathalie Van der Massen wint de Henry van de Velde Young Talent Gold Award

In Brussel is Nathalie Van der Massen bekroond met de prestigieuze Henry van de Velde Young Talent Gold [...]

17/02/2024

Nieuw tweedehandsplatform voor studiemateriaal

De helft van de studenten koopt zijn studiemateriaal tweedehands aan. Dat blijkt uit een enquête van [...]

15/02/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84