Image
23/10/2023

Barbiepoppen krijgen speelfilmlook (in plaats van omgekeerd)

De wereld staat op z'n kop: door het onwaarschijnlijke succes van de Barbie-film pakt speelgoedfabrikant Mattel uit met een lijn Barbie The Movie-poppen, met looks die de fans ook in de film hebben gezien.


De collectie probeert de Barbiecore en Kenergy die je in de langspeelfilm voelt, te evenaren. Dat is nog niet alles: ook het speelgoed van onder meer UNO, Hot Wheels, Fisher-Price en MEGA krijgt een Barbie-branding. Als je nu het leven nog niet door een roze bril ziet, dan weten we het ook niet meer.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

UGent opent eigen coworkingspace voor student-ondernemers

DO!, het centrum voor (student-)ondernemerschap van de UGent, heeft een gloednieuwe coworkingspace geopend [...]

06/04/2022

Giant-sausrecept van Quick voor meer dan 30.000 dollar verkocht als NFT

Tijdens een online veiling had een fan van Quick 31.140 dollar (dat is 27.755 euro) over om een uniek [...]

05/04/2022

Flee wint European University Film Award

De animatiefilm Flee van Jonas Poher Rasmussen werd winnaar van de European University Film Award. [...]

04/04/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84