Image
23/10/2023

Barbiepoppen krijgen speelfilmlook (in plaats van omgekeerd)

De wereld staat op z'n kop: door het onwaarschijnlijke succes van de Barbie-film pakt speelgoedfabrikant Mattel uit met een lijn Barbie The Movie-poppen, met looks die de fans ook in de film hebben gezien.


De collectie probeert de Barbiecore en Kenergy die je in de langspeelfilm voelt, te evenaren. Dat is nog niet alles: ook het speelgoed van onder meer UNO, Hot Wheels, Fisher-Price en MEGA krijgt een Barbie-branding. Als je nu het leven nog niet door een roze bril ziet, dan weten we het ook niet meer.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Analyseer de relatie tussen mens en kat in het Yper Museum

In het Yper Museum opende op 1 mei de tentoonstelling ‘POES. Hoe de kat de mens vangt’. [...]

03/05/2021

Eerste zwangere mummie ontdekt

Poolse wetenschappers ontdekten met behulp van radiologisch onderzoek voor het eerst de mummie van een [...]

02/05/2021

Handgranaat in Duits bos blijkt seksspeeltje

Tijdens haar route door een bos in Passau aan de Duitse grens met Oostenrijk, kwam een joggende vrouw [...]

01/05/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84