Image
23/10/2023

Barbiepoppen krijgen speelfilmlook (in plaats van omgekeerd)

De wereld staat op z'n kop: door het onwaarschijnlijke succes van de Barbie-film pakt speelgoedfabrikant Mattel uit met een lijn Barbie The Movie-poppen, met looks die de fans ook in de film hebben gezien.


De collectie probeert de Barbiecore en Kenergy die je in de langspeelfilm voelt, te evenaren. Dat is nog niet alles: ook het speelgoed van onder meer UNO, Hot Wheels, Fisher-Price en MEGA krijgt een Barbie-branding. Als je nu het leven nog niet door een roze bril ziet, dan weten we het ook niet meer.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

​WhatsApp verwijdert berichten

Goed nieuws voor wie soms geheimen via WhatsApp deelt. Het wordt binnenkort mogelijk om berichtjes te [...]

08/11/2020

Tequila van Tesla is al meteen uitverkocht

Elon Musk, de man achter Tesla, heeft een tequila op de markt gebracht. Het goedje was meteen uitverkocht. [...]

07/11/2020

EYCA-jongerenpanel zoekt nieuwe leden

Het jongerenpanel van EYCA zoekt nieuwe leden, ook in Vlaanderen. Het mandaat van de het eerste panel [...]

06/11/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84