Image
23/10/2023

Barbiepoppen krijgen speelfilmlook (in plaats van omgekeerd)

De wereld staat op z'n kop: door het onwaarschijnlijke succes van de Barbie-film pakt speelgoedfabrikant Mattel uit met een lijn Barbie The Movie-poppen, met looks die de fans ook in de film hebben gezien.


De collectie probeert de Barbiecore en Kenergy die je in de langspeelfilm voelt, te evenaren. Dat is nog niet alles: ook het speelgoed van onder meer UNO, Hot Wheels, Fisher-Price en MEGA krijgt een Barbie-branding. Als je nu het leven nog niet door een roze bril ziet, dan weten we het ook niet meer.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Laat je studies niet lijden onder deze moeilijke periode: een survivalgids

Het zijn erg onzekere tijden, waar ook studenten het hard te verduren krijgen. Vier op de vijf studenten [...]

20/04/2020

wtFOCKDOWN

Na drie seizoenen is de online cijferhit ‘wtFOCK’ terug. Feest voor het kijkend jongerenpubliek, [...]

06/04/2020

VUB-studenten organiseren voor het eerst online cantussen

Het feestende studentenleven ligt even plat. Daarom riepen vier studenten van de Vrije Universiteit in [...]

02/04/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84