Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Meer en meer studenten worden afgeperst tijdens de blok

Blijkbaar is de blokperiode populair bij hackers. Steeds meer studenten zijn het slachtoffer van ransomware, [...]

30/08/2022

Studeren in het Metaverse? Het kan!

Het Metaverse is een virtuele wereld waarin je je op het internet kunt verplaatsen en een alternatief [...]

25/08/2022

Studenten uit Louvain-la-Neuve op reis naar... Mars

Na een onderbreking van twee jaar wegens de pandemie is het tiende UCLouvain to Mars-team vertrokken [...]

23/08/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84