Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De duurste studentenkoten vind je in Antwerpen

De huurprijzen van koten zijn de voorbije twee jaar met negen procent gestegen in Vlaanderen. Dat blijkt [...]

07/04/2021

Gentse ‘Vooruit’ haalt letters van gevel

Gisteren werd de oude naam van het Gentse Kunstencentrum Vooruit op drie plaatsen verwijderd van het [...]

07/04/2021

Must see: drie indrukwekkende urbexlocaties

Urban Exploring, ook wel urbexen genoemd, is razend populair. Het is niet alleen spannend, maar levert [...]

06/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84