Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

BTS is bestverkopende artiest van 2020

Uit het jaaroverzicht van de International ­Federation of the Phonographic Industry (IFPI) blijkt [...]

05/03/2021

Playstation 2 van Sony viert 21ste verjaardag

De gameconsole Playstation 2 van de Japanse computerfabrikant Sony blaast 21 kaarsjes uit. Indertijd [...]

05/03/2021

KU Leuven benoemd tot beste universiteit van België

Volgens QS World University Rankings – een lijst die universiteiten wereldwijd rangschikt op basis [...]

04/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84