Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Deze hilarische mondmaskers moet je gezien hebben

Jedidja Tack uit Oudenaarde maakt van de nood een deugd. Ze richtte Mondgrapjes op, een site waarop ze [...]

07/08/2020

Eerste kattencafé van Limburg opent binnenkort de deuren

In Genkt wordt deze maand het eerste kattencafé van Limburg geopend. MAU is er niet enkel voor [...]

04/08/2020

Gratis treintickets laten nog enkele weken op zich wachten

Het is nog even wachten op de beloofde gratis treinritten. NMBS stelt het initiatief uit tot september. [...]

01/08/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84