Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Laat je studies niet lijden onder deze moeilijke periode: een survivalgids

Het zijn erg onzekere tijden, waar ook studenten het hard te verduren krijgen. Vier op de vijf studenten [...]

20/04/2020

wtFOCKDOWN

Na drie seizoenen is de online cijferhit ‘wtFOCK’ terug. Feest voor het kijkend jongerenpubliek, [...]

06/04/2020

VUB-studenten organiseren voor het eerst online cantussen

Het feestende studentenleven ligt even plat. Daarom riepen vier studenten van de Vrije Universiteit in [...]

02/04/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84