Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eerste editie van het Vlaams kampioenschap bierpong was een succes

In het jeugdhuis De ZoeNK in Kessel-Lo heeft begin vorige maand de allereerste editie van het Vlaams [...]

30/04/2024

Uitgeverij Acco ontwikkelt AI-tool die samenvattingen maakt

Sinds kort kunnen studenten hun cursussen laten samenvatten door een generatieve tool die door uitgeverij [...]

29/04/2024

Betoging tegen racisme en voor gelijke rechten

In Brussel hebben vorige maand enkele duizenden mensen betoogd tegen racisme en voor gelijke rechten. [...]

28/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84