Image
22/01/2024

Serie wtFOCK kaart relevante jongerenthema’s aan

Al seizoenenlang maakt wtFOCK taboes bespreekbaar en komen er heel wat thema’s aan bod die leven bij de jongeren. Dat blijkt meer dan ooit nodig.


De cijfers uit verschillende recente onderzoeken liegen er niet om: jongeren hebben het niet altijd makkelijk om hun plekje te vinden in de huidige maatschappij en hun omgeving. Sinds 2019 werken de makers van wtFOCK daarom samen met WAT WAT, een jongerenplatform van meer dan 80 organisaties. WAT WAT wordt gecoördineerd door De Ambrassade in opdracht van de Vlaamse Overheid.

Foto: SBS Belgium


Comment

  • Slider

TopMovies

SOCIAL



Poll

Job in the picture

  • Slider
  • Slider

Nieuwe verkorte lerarenopleiding in Brussel

Erasmushogeschool Brussel (EhB) ontwikkelde in samenwerking met scholengroepen in Brussel en de Vlaamse [...]

27/10/2023

Jongeren weten wat sparen is (maar hebben verder weinig financiële kennis)

In opdracht van Argenta ondervroeg onderzoeksbureau iVOX Belgische jongeren tussen 15 en 24 jaar over [...]

25/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84