Image
22/01/2024

Serie wtFOCK kaart relevante jongerenthema’s aan

Al seizoenenlang maakt wtFOCK taboes bespreekbaar en komen er heel wat thema’s aan bod die leven bij de jongeren. Dat blijkt meer dan ooit nodig.


De cijfers uit verschillende recente onderzoeken liegen er niet om: jongeren hebben het niet altijd makkelijk om hun plekje te vinden in de huidige maatschappij en hun omgeving. Sinds 2019 werken de makers van wtFOCK daarom samen met WAT WAT, een jongerenplatform van meer dan 80 organisaties. WAT WAT wordt gecoördineerd door De Ambrassade in opdracht van de Vlaamse Overheid.

Foto: SBS Belgium


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis

Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten [...]

19/02/2021

Franse kust krijgt massaal bezoek van zeehonden

Uniek beeld: zo’n 250 zeehonden werden onlangs gespot aan de Franse Opaalkust. Sinds de jaren [...]

18/02/2021

IT'er worden via gratis zelfstudie? Het kan!

De non-profitorganisatie '19' biedt driehonderd +18-jarigen de kans om gratis via een begeleid [...]

18/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84