Fraaie blikjes
Wie dit najaar een blikje frisdrank opentrekt, zal er hipper uitzien dan ooit tevoren. Zowel
Coke light als
Lipton Ice Tea Green hebben dit najaar ontwerpers aan het werk gezet om hun blikjes op te fleuren.
Bij de
Green Tea is dat ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van de Brusselse AB. Miss Gazzoline, art director van het jongerenagentschap
Edge Communication, ontwierp vier exclusieve blikjes 'AB 25'. Bovendien zijn op hun site gratis duotickets voor AB-concerten te winnen.
Coke light koos voor Seduction en liet 7 Belgische topfotografen los op haar blikjes. Lieve Blancquaert, Diego Franssens, Guy Kokken, Marie-Jo Lafontaine, Marco Mertens, Etienne Tordoir en Stephan Vanfleteren geven hun kijk op verleiding. Hun foto's worden over de blikjes 'gesleeved', een primeur voor ons land. En ook hier een wedstrijd, waarbij je zelf een verleidelijke foto kan insturen.
Info: www.greentea.be
www.seduction.be/lu
(HDP)