Image
14/12/2004

AURORE (22): EEN ANDERE KIJK OP DE STAD

Weg met het grijs, de uitlaatgassen en het lawaai.

Als ik de stad intrek, wil ik een douche van verrassende details, verbazende vormen en kleuren die vlammen! Stickers op verkeersborden en sjabloongraffiti op de muren die de blikken van voorbijgangers trekken, het kleurt de dag van de stadsmus. Wie glimlacht er niet bij een verkeerslicht dat is getransformeerd tot klavertje vier of een flamboyant hart? Het ideale kerstcadeau om zo'n 'parallelle kijk' op de stad te krijgen, is het boek Street Logos van Tristan Manco. Je vindt er de essentie van de stadskunst in terug, zodat je die verborgen kunstwerkjes kunt gaan ontdekken. "Abre los ojos"!

Mijn goede voornemens voor 2005: eindelijk tijd maken om me met de belangrijke zaken des levens bezig te houden. Ik hou van slenteren, glimlachen, slapen, lezen. Ik wil niet in sneltreinvaart leven, maar wil meer genieten van de schaarse momenten die ik met familie of vrienden kan doorbrengen. Werk en examens kunnen wachten: soms kunnen die echt niet op tegen rust, meditatie, reizen, een avondje uit of een shoppingmarathon. Dus: dit jaar word ik zen... wanneer ik het wil!


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jongeren weten wat sparen is (maar hebben verder weinig financiële kennis)

In opdracht van Argenta ondervroeg onderzoeksbureau iVOX Belgische jongeren tussen 15 en 24 jaar over [...]

25/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

Droom voor shopaholics: studeren op de Meir

Karel de Grote Hogeschool en projectontwikkelaar Meir Corner bouwen een nieuwe campus op de voormalige [...]

19/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84