Image
10/10/2005

De nacht der reclamevreters

Klaar om een hele nacht uit de bol te gaan? Klaar voor een hallucinant spektakel dat je minimaal één keer in je leven gezien en beleefd moet hebben? Kom dan naar de Nacht der Reclamevreters, in de nacht van 20 op 21 oktober in de Zuiderkroon in Antwerpen.
 Zes uur (4 x 1,5 uur) lang reclamespots: hilarisch of geniaal en waar ook ter wereld bekroond. Een vertoning die sowieso een hallucinante indruk maakt op het publiek, dat zich jaar na jaar steeds luidruchtiger manifesteert. Om en bij de 500 spots. Sommige als eindeloze variaties op alom gekende thema’s, maar vooral: 90% heel recente filmpjes die je ongetwijfeld nooit eerder zag. De Nacht der Reclamevreters is geen ingetogen en respectvol spektakel. Integendeel : het is een megafeest, een vroeg karnaval.

De Nacht der Reclamevreters is, zoals steeds, een prestigieus evenement. De animatie wordt verzorgd door enkele buitengewone artiesten die elke logica aan hun laars lappen.

Beatoxic:

De twee beatboxers van de groep, RoxorLoops en Copycat, kennen elkaar al sinds hun kindertijd. Meer nog, ze zijn tegelijk beginnen beatboxen! Na enkele jaren zweten en zwoegen op gedownloade beatbox-samples ging RoxorLoops op zoek naar zielsgenoten in België, vanuit de overtuiging dat je in groep altijd sterker staat dan alleen…

Studio Vibes:

Studio Vibes betekent spektakel, dans en muziek! Sinds 1992 al leidt Studio Vibes professionelen, semi-professionelen en zelfs amateurs op tot schitterende artiesten.   De leerlingen van Studio Vibes blinken uit in alle facetten van zang en dans en treden op in de grootste dansspektakels, concerten en andere evenementen Tijdens hun opleiding krijgen de leerlingen zowel dans-, zang- als muziekles.

Info en tickets: www.nachtderreclamevreters.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wereld Back-updag: red je data, maak een back-up

Het is de grootste nachtmerrie van elke student: terwijl je werkt aan die belangrijke taak begeeft je [...]

31/03/2021

Emoji van ‘droevig kakske’ mogelijks in aantocht

De Campaign Against Living Miserably (Calm), een Britse organisatie die zich inzet voor mentale gezondheid, [...]

29/03/2021

Aantal jongeren met financiële problemen fors toegenomen

Uit een bevraging van bankenfederatie Febelfin blijkt dat 61% van de jongeren financiële problemen heeft. [...]

29/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84