Image
06/06/2006

Hasseltse blitzcampagne wordt zuur ontvangen in Antwerpen

Van 24 april tot 3 mei trok een limousine door Leuven, Hasselt en Gent om promotie te maken voor 'Hasselt Nieuwste Universiteitsstad'. Miss België Virginie Claes, de rockgroep Mint en zangeres Hadise maakten deel uit van de karavaan
 en deelden polsbandjes uit die recht geven op voordelen in Hasseltse winkels en restaurants. Wie niet echt opgezet was met deze Limburgse invasie, was de Antwerpse rector Francis Van Loon, die sprak van "platte propaganda" en een boze brief schreef naar zijn Hasseltse collega-rector Luc De Schepper. Deze laatste haalt de schouders op en vindt de Antwerpse reactie "veel lawaai om weinig".

Info: www.uhasselt.be

(SDB)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe verkorte lerarenopleiding in Brussel

Erasmushogeschool Brussel (EhB) ontwikkelde in samenwerking met scholengroepen in Brussel en de Vlaamse [...]

27/10/2023

Jongeren weten wat sparen is (maar hebben verder weinig financiële kennis)

In opdracht van Argenta ondervroeg onderzoeksbureau iVOX Belgische jongeren tussen 15 en 24 jaar over [...]

25/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84