Image
13/08/2006

SOCOM 3: US Navy Seals

De zomer van 2003 was onvergetelijk. Niet enkel was het de heetste van de afgelopen jaren, de meeste gamers brachten 'm door met de rolluiken dicht om SOCOM: US Navy Seals te spelen, een van de eerste online titels voor PlayStation 2.
 Aan een weersvoorspelling voor deze zomer wagen we ons niet, maar te oordelen aan SOCOM 3 kan je maar beter al je troeven inzetten op je eerste zit.

De basis van SOCOM is nog steeds dezelfde. Samen met je online speelpartners sta je in een team Amerikaanse soldaten en een team terroristen tegenover elkaar. Maar de features van het spel zijn uitgebreider dan ooit. De areas zijn in oppervlakte uitgebreid en elk team kan nu tot 16 spelers bevatten, een verdubbeling tegenover SOCOM 2. Maar SOCOM 3 bevat ook enkele echte nieuwigheden, zoals de introductie van voertuigen. De tanks, jeeps, trucks en boten geven de battles een geheel nieuwe twist. De voertuigen geven ook aanleiding tot nieuwe speltypes, waarbij je bijvoorbeeld een konvooi moet beschermen of overvallen. Aangezien je hiervoor een chauffeur en enkele manschappen in en rond het voertuig nodig hebt, wordt teamplay in SOCOM 3 nog belangrijker.

Geef je lief een enkel ticket Ibiza en haal je SOCOM-clanleden uit hun winterslaap, want deze zomer gaan wij weer gezellig op reis naar het virtuele slagveld.

be.playstation.com

(SVK)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jamies voor Vlaamse online videomakers uitgereikt

In De Grote Post in Oostende werden De Jamies uitgereikt, de awards voor Vlaamse online videomakers, [...]

23/04/2022

Ons studentenpanel test 10 dagen lang de vitamines Biocure Max Boost

Om de Booster express van Biocure te testen, die onmiddellijke concentratie en instant energie geeft [...]

19/04/2022

Verontrustend veel jongeren bereid om 'geldezel' te zijn

Febelfin, de federatie van de Belgische financiële sector, voerde een onderzoek naar het fenomeen 'geldezels'. [...]

14/04/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84