Image
13/08/2006

SOCOM 3: US Navy Seals

De zomer van 2003 was onvergetelijk. Niet enkel was het de heetste van de afgelopen jaren, de meeste gamers brachten 'm door met de rolluiken dicht om SOCOM: US Navy Seals te spelen, een van de eerste online titels voor PlayStation 2.
 Aan een weersvoorspelling voor deze zomer wagen we ons niet, maar te oordelen aan SOCOM 3 kan je maar beter al je troeven inzetten op je eerste zit.

De basis van SOCOM is nog steeds dezelfde. Samen met je online speelpartners sta je in een team Amerikaanse soldaten en een team terroristen tegenover elkaar. Maar de features van het spel zijn uitgebreider dan ooit. De areas zijn in oppervlakte uitgebreid en elk team kan nu tot 16 spelers bevatten, een verdubbeling tegenover SOCOM 2. Maar SOCOM 3 bevat ook enkele echte nieuwigheden, zoals de introductie van voertuigen. De tanks, jeeps, trucks en boten geven de battles een geheel nieuwe twist. De voertuigen geven ook aanleiding tot nieuwe speltypes, waarbij je bijvoorbeeld een konvooi moet beschermen of overvallen. Aangezien je hiervoor een chauffeur en enkele manschappen in en rond het voertuig nodig hebt, wordt teamplay in SOCOM 3 nog belangrijker.

Geef je lief een enkel ticket Ibiza en haal je SOCOM-clanleden uit hun winterslaap, want deze zomer gaan wij weer gezellig op reis naar het virtuele slagveld.

be.playstation.com

(SVK)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Kunstafdeling van de hogeschool PXL toont voor het eerst werken van oud-studenten

In de kunstgalerie van de Hasseltse hogeschool PXL kan je vanaf nu kunstwerken van dertig oud-studenten [...]

26/03/2024

Magnetometer van wetenschapsstudenten UHasselt mag mee op ruimtereis

Eind volgend jaar gaat het onbemand ruimtevliegtuig ESA Space Rider de ruimte in, om daar experimenten [...]

24/03/2024

Frans-Vlaanderen lanceert app om West-Vlaams te leren

In Frans-Vlaanderen, in het noorden van Frankrijk, werd vroeger een variant van West-Vlaams gesproken, [...]

23/03/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84