Image
01/12/2006

iPod: om te zunen

Microsofts plannen voor de doorbraak van de alleenheerschappij van Apple in mp3-land krijgen langzaamaan vorm. In november wordt de Zune gelanceerd in de Verenigde Staten, in Europa blijft het wachten tot 2007.
 Maar Apple blijft allerminst bij de pods zitten en lanceert nog maar eens een vernieuwd iPod-aanbod. De standaard-iPod krijgt een display dat 60 procent helderder is, vooral belangrijk voor het bekijken van foto’s en films. Bovendien komt er een supersize-versie met een opslag van maar liefst 80 GB of 20.000 songs. De tweede generatie van de iPod nano krijgt een broertje in aluminiumbehuizing en is verkrijgbaar in versies van 2, 4 en 8 GB. De meest ingrijpende verandering komt er voor de iPod shuffle. Het langwerpige ontwerp wordt ingeruild voor een compacte mp3-speler, niet veel groter dan een postzegel. Gelukkig zit er een clip op de shuffle, zodat je de minispeler niet te gauw verliest. Maar wees gewaarschuwd, want volgens trendwatchers is de iPod op zijn retour en binnenkort enkel nog populair bij Leen Demaré en haar fanclub.

Meer info: www.apple.be

Richtprijs:

iPod: 289 tot 399 euro

iPod nano: 159 tot 259 euro

iPod shuffle: 89 euro

(SVK)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

Droom voor shopaholics: studeren op de Meir

Karel de Grote Hogeschool en projectontwikkelaar Meir Corner bouwen een nieuwe campus op de voormalige [...]

19/10/2023

Dries ontwikkelt alarm-app als eindwerk (en scoort 19/20)

Dries Vanmierlo, derdejaarsstudent Multimedia & Creatieve Technologie aan de Erasmushogeschool Brussel, [...]

18/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84