Image
30/07/2007

De Drive-In Movies zijn terug

Nog tot 1 september kan je elke vrijdag- en zaterdagavond op de Esplanade van het Jubelpark in Brussel genieten van film in openlucht. Bovendien zal op 24 augustus niemand minder dan Absynthe Minded een showcase geven.

De Drive-In Movies , die volgend jaar hun 20ste verjaardag vieren, zijn afgelopen vrijdag (onder een malse regenbui, 't is nu eenmaal de zomer van 2007) van start gegaan met de avant-première van de pittige romantische komedie Two Days in Paris van Julie Delpy. De films die de komende weekends worden gespeeld, zijn stuk voor stuk kaskrakers van de afgelopen maanden. Wie het ongelooflijke vechtepos 300 heeft gemist, krijgt een herkansing op 4 augustus. Speuren naar een seriemoordenaar kan op 10 augustus, met David Finchers onvolprezen Zodiac . Spider-Man 3 is ook van de partij (11 augustus), en er is grappige romantiek met Music and Lyrics (25 augustus). Absoluut niet te missen is de voorstelling van vrijdag 24 augustus. Niet alleen is Death Proof , de groezelige Grindhouse -thriller van Tarantino, ideaal om in deze omstandigheden bekeken te worden, maar daarna krijg je als toetje een gratis optreden van Absynthe Minded, en dat is een van de beste jonge groepen van het moment.

Studenten betalen 14 euro per auto. Te voet kan ook, dan kost het maar 1 euro per persoon. Reserveren kan via www.driveinmovies.be, waar je ook het volledige programma vindt.

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Videocampagne wil jongeren inspireren tijdens corona

De Universiteit Gent en jongereninfoplatform WAT WAT hebben een videocampagne op poten gezet waarmee [...]

26/02/2021

Graspop gaat voor tweede jaar op rij niet door

Metelheads moeten nog op hun honger blijven zitten: de 25ste editie van Graspop Metal Meeting wordt [...]

26/02/2021

Festival Best Kept Secret gaat ook dit jaar niet door

Het Nederlandse festival Best Kept Secret – waar ook veel Belgen naar uitkijken - zal wegens corona [...]

25/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84