Image
24/08/2007

Joost: Juiced mag het weten

Als we ABBA voor een moment uit ons collectieve geheugen bannen, moeten we toegeven dat de Scandinavische landen ons al veel moois hebben geschonken: Nokia, Lego, Ikea, H&M, maar ook de internetpioniers Janus Friis en Niklas Zennström.
  De twee hebben in een niet zo ver verleden Kazaa en Skype uit de grond gestampt, en stellen alweer een nieuw programma voor: Joost (spreek uit als juiced ). Na muziek en telefonie gaan de twee übernerds met Joost de televisiewereld overhoop gooien. Met het P2P-programma kan je namelijk gratis fullscreen televisie kijken op je computer, zonder storingen, haperingen of laadtijden. Bovendien zal Joost een enorm on demand aanbod aan filmpjes krijgen, want enkele grote televisiehuizen en productiemaatschappijen zoals MTV springen op de trein. Joost krijgt ook uitgebreide communitytools om te kunnen chatten met de andere kijkers of kennis te maken met fans van jouw favoriete reeksen.

Meer info: www.joost.com

Richtprijs: gratis

(SVK)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

‘The Day After Corona’: digitaal evenement voor jongeren over de toekomst na corona

Een jaar corona weegt zwaar, ook op jongeren. Het zorgde voor meer stress, onzekerheid, eenzaamheid, [...]

16/04/2021

Lego lanceert set met ‘Braille Bricks’ die kinderen blindenschrift leren

Een mooi voorbeeld van inclusiviteit bij Lego. Het Deense bedrijf gaat namelijk een nieuwe set blokjes [...]

16/04/2021

70 werken van Banksy komen naar Brussel

Deze zomer opent de interactieve tentoonstelling Banksy: Genius or Vandal zijn deuren op de Grote Markt [...]

16/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84