Image
24/08/2007

Joost: Juiced mag het weten

Als we ABBA voor een moment uit ons collectieve geheugen bannen, moeten we toegeven dat de Scandinavische landen ons al veel moois hebben geschonken: Nokia, Lego, Ikea, H&M, maar ook de internetpioniers Janus Friis en Niklas Zennström.
  De twee hebben in een niet zo ver verleden Kazaa en Skype uit de grond gestampt, en stellen alweer een nieuw programma voor: Joost (spreek uit als juiced ). Na muziek en telefonie gaan de twee übernerds met Joost de televisiewereld overhoop gooien. Met het P2P-programma kan je namelijk gratis fullscreen televisie kijken op je computer, zonder storingen, haperingen of laadtijden. Bovendien zal Joost een enorm on demand aanbod aan filmpjes krijgen, want enkele grote televisiehuizen en productiemaatschappijen zoals MTV springen op de trein. Joost krijgt ook uitgebreide communitytools om te kunnen chatten met de andere kijkers of kennis te maken met fans van jouw favoriete reeksen.

Meer info: www.joost.com

Richtprijs: gratis

(SVK)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Emoji van ‘droevig kakske’ mogelijks in aantocht

De Campaign Against Living Miserably (Calm), een Britse organisatie die zich inzet voor mentale gezondheid, [...]

29/03/2021

Aantal jongeren met financiële problemen fors toegenomen

Uit een bevraging van bankenfederatie Febelfin blijkt dat 61% van de jongeren financiële problemen heeft. [...]

29/03/2021

Domino’s stopt met ananas op pizza

Er zijn twee soorten mensen op deze wereld. Aan de ene kant heb je de personen die ananas op pizza wel [...]

26/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84