Image
24/08/2007

Joost: Juiced mag het weten

Als we ABBA voor een moment uit ons collectieve geheugen bannen, moeten we toegeven dat de Scandinavische landen ons al veel moois hebben geschonken: Nokia, Lego, Ikea, H&M, maar ook de internetpioniers Janus Friis en Niklas Zennström.
  De twee hebben in een niet zo ver verleden Kazaa en Skype uit de grond gestampt, en stellen alweer een nieuw programma voor: Joost (spreek uit als juiced ). Na muziek en telefonie gaan de twee übernerds met Joost de televisiewereld overhoop gooien. Met het P2P-programma kan je namelijk gratis fullscreen televisie kijken op je computer, zonder storingen, haperingen of laadtijden. Bovendien zal Joost een enorm on demand aanbod aan filmpjes krijgen, want enkele grote televisiehuizen en productiemaatschappijen zoals MTV springen op de trein. Joost krijgt ook uitgebreide communitytools om te kunnen chatten met de andere kijkers of kennis te maken met fans van jouw favoriete reeksen.

Meer info: www.joost.com

Richtprijs: gratis

(SVK)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

Droom voor shopaholics: studeren op de Meir

Karel de Grote Hogeschool en projectontwikkelaar Meir Corner bouwen een nieuwe campus op de voormalige [...]

19/10/2023

Dries ontwikkelt alarm-app als eindwerk (en scoort 19/20)

Dries Vanmierlo, derdejaarsstudent Multimedia & Creatieve Technologie aan de Erasmushogeschool Brussel, [...]

18/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84