Image
07/05/2008

Film: What happens in Vegas

Zucht! We waren nog maar net bekomen van het bedroevende fiasco Fool's Gold (zie vorige week), en hier komt al de volgende onbenullige romantische komedie het scherm bevuilen. What happens in Vegas koppelt het fraaie snoetje van Ashton Kutcher aan de lange benen van Cameron Diaz
, en hoopt dat dat voldoende is om de kassa te doen rinkelen. Dat zal helaas ook wel zo zijn, ondanks het feit dat het prutsverhaaltje over twee wildvreemden die tijdens een dronken nacht in Las Vegas met elkaar trouwen, samen de jackpot winnen, en van de rechter de opdracht krijgen het zes maanden met elkaar uit te houden voordat het prijzengeld kan worden verdeeld of toegewezen aan een rechthebbende echtgenoot. Het vervolg kan je zo voorspellen, daar hoeven wij geen woorden aan vuil te maken. Nu hebben we in principe niets tegen komedies die vertrekken vanuit een vederlicht idee. Het basisgegeven achter een wél geslaagde film als Knocked Up stelde heus niet veel meer voor, maar daar zaten tenminste goeie grappen in, en er was sprake van echte chemie tussen de hoofdrolspelers. Niets van dat alles in What happens in Vegas , een vermoeiend aaneenrijgsel van flauwiteiten en debiele situatiehumor, met een schermkoppel in de hoofdrol dat zo fake is dat je ze zelfs aan geen bus Chinese toeristen zou kunnen slijten. Hé, en dan moet je weten dat wij eigenlijk echt wel dol zijn op Cameron Diaz, kan je nagaan.

  (HDP)

klik hier voor de trailer


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Op kot voor 75 euro per maand

Studenten (lees: hun ouders) betalen maandelijks honderden euro’s om op kot te kunnen zitten, [...]

04/09/2014

2000 euro om slaagkansen te verhogen

Exact 6.101 mensen namen dit jaar deel aan het toelatingsexamen voor de opleidingen tandarts en geneeskunde [...]

03/09/2014

Gentse rector opent Zuid-Koreaanse campus UGent

Gisteren heeft Gentse rector Anne De Paepe de Zuid-Koreaanse campus van ‘haar’ universiteit [...]

02/09/2014

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84