Image
03/11/2008

Studenten bevriezen Kortrijk

Wie op woensdag 5 november om 14 uur in Ring Shopping Kortrijk Noord ronddwarrelt, komt in een levensechte foto terecht, want de laatstejaarsstudenten Eventmanagement van het Katho zullen er dan precies vijf minuten lang stilstaan.

Met deze freeze-actie willen ze niet alleen de problematiek rond hulpverlening voor fysiek, mentaal en sociaal gehandicapte kinderen in de spotlight plaatsen, het is ook de ideale manier om bij het grote publiek reclame te maken voor hun benefietevenement “Heartcore Fashion”, dat plaatsvindt op donderdag 11 december. De opbrengst ervan gaat regelrecht naar vzw Hartekamp, een vereniging die zich inzet voor kinderen met een handicap. Eerder deed de Amerikaanse organisatie Improveverywhere al hetzelfde, toen ‘bevroren' 207 mensen het Grand Central Station in New York. Bekijk hier het filmpje.

Info : www.hartekamp.be en www.heartcorefashion.be

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

VUB peilt naar mentale gezondheid studenten via telefoongesprekken

De VUB zal, op initiatief van rector Caroline Pauwels, elke VUB-student individueel opbellen en peilen [...]

16/02/2021

VUB-prof bakt historische broodjes

Volgens historicus Peter Scholliers, professor aan de VUB, is "de geschiedenis van het brood is [...]

15/02/2021

Vrouw brengt 23 familieleden mee op date als test

Valentijn liep niet voor iedereen van een leien dakje. Vraag maar aan Mr. Lui uit de Chinese provincie [...]

15/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84