Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit is de winnaar van de Vlaamse Scriptieprijs

Vlak voor de kerstvakantie werd in het Gentse stadhuis de Vlaamse Scriptieprijs uitgereikt. De trofee, [...]

07/01/2025

5x Aalst in het groen

1) Stadspark Plaatjes schieten aan de Spiegelvijver, skaten op het BETONG-skatepark of je loopschoenen [...]

06/01/2025

Zoveel kost een hond per jaar

Een hond is een trouwe vriend, maar zo'n viervoeter kost ook geld. Hoeveel precies? Dat berekende [...]

02/01/2025

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84