Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Een studentikoze stadswandeling door Kortrijk

Deze stadswandeling brengt je naar onderstaande highlights. Ze begint en eindigt op de Grote Markt, is [...]

18/09/2025

Checklist voor een geslaagde start van het academiejaar

Niets is zo leuk en spannend als de start van een nieuw academiejaar, maar je moet natuurlijk ook wel [...]

17/09/2025

Onmisbaar op elke campus: de nieuwe Guido Stadsgids 2025-2026

Vers van de pers en appgewijs op je smartphone: de gloednieuwe, onmisbare Guido Stadsgids voor studenten. [...]

16/09/2025

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84