Image
01/12/2008

De Axion Banner Concerts zijn ingeblikt

Axion, het jongerenmerk van Dexia , wil muzikaal talent een financiële en commerciële boost geven en stelde daarvoor reclameruimte op haar website ter beschikking van jonge bands voor de wedstrijd Axion Banner Concerts. Uit de 224 deelnemers selecteerde een jury 25 bands en solo-artiesten. Zij worden vanaf vandaag voorgesteld aan het grote publiek.

Via bannerconcerten, optredens die afgespeeld worden in de reclameruimtes van de meest bezochte websites, moeten de muzikanten zoveel mogen stemmen zien te verzamelen, want uiteindelijk krijgt slechts 1 finalist de hoofdprijs: een eigen optreden in de AB, een streaming van dit concert én een opnamedag in de AB-soundstudio. Maar ook stemmers vallen in de prijzen, vijf gelukzakken mogen één jaar gratis bellen en sms'en met Pay & Go Generation. Op deze webpagina krijg je een mooi overzicht van alle finalisten én kan je onmiddellijk ook stemmen op jouw favoriet.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

MNM start het schooljaar in een gloednieuw jasje

Radiozender MNM ziet er sinds begin deze maand helemaal anders uit. De baseline ‘Make Life Sing’ [...]

21/09/2024

Haal nu de nieuwe Guido Studentenagenda in huis

Een student die zijn, haar of hun academiejaar niet zorgvuldig plant, is een vogel voor de kat. Onder [...]

19/09/2024

Nieuwe AI-opleiding op PXL

Hogeschool PXL en AI-specialist Reliance starten samen het postgraduaat AI Compliance Officer. Het is [...]

18/09/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84